• 0.000000lag
  • 0.000000lag
MĚSTO BUDOUCNOSTI PRAHA 2019

Vize –  Město budoucnosti Praha 2019

Výstava Město budoucnosti Praha 2019 je nejnovějším projektem, se kterým nyní přichází česká společnost Green Pear Tip s.r.o. Zabývá se současností, ale ještě mnohem více budoucností našich měst, která zajímá mnohé z nás. 

2_ VýstavaVe světovém kontextu se objevuje čím dál tím častěji téma tzv. smart city – chytré město.  Město budoucnosti Praha 2019 má jediný hlavní cíl, zaujmout a vzbudit zájem o atraktivní téma smart city u nejširší veřejnosti. Je to patrně úplně poprvé, kdy inovativní myšlenky o moderních trendech života ve městech opouštějí v takové míře čtyři stěny kongresových sálů a pronikají mezi nejširší vrstvy obyvatel.

Město budoucnosti Praha 2019 je však nejen informačním projektem, ale hlavně také výstavou se stejným názvem, která se uskuteční v Praze na holešovickém výstavišti na počátku léta 2019. Město budoucnosti Praha 2019 se stane očekávanou událostí roku a zároveň také nejobsáhlejším veletržním projektem v Praze v posledním období. 

Smart city, ať v jakékoliv podobě, ve své podstatě vždy definuje směry možného dalšího vývoje v našich městech, které by měly přispět k vyšší kvalitě bydlení, úrovni zdravého ovzduší, snížení hluku a energetických zátěží, v neposlední řadě také ale představit zajímavá architektonická řešení pro naše města, propojená s infrastrukturou, obytnými a relaxačními zónami.  Město budoucnosti Praha 2019  ukáže nejen vizionářské projekty, ale i příklady realizované ve světových městech.

K realizaci výstavy využívá Green Pear Tip unikátního prostředí Průmyslového paláce, navazuje tak na tradici Jubilejní zemské výstavy z roku 1891, kterou tehdy navštívilo více než dva a půl milionu návštěvníků. 

Průmyslový palác a celé holešovické výstaviště se tak na jeden týden promění na naše město budoucnosti. 

Symbolem našeho projektu pro budoucnost a inovativní současné moderní trendy je dívka Tereza s křišťálovou koulí v ruce, která se vám bude zjevovat po celou dobu informační kampaně, na webových stránkách a na sociálních sítích. Do jaké míry se skutečně budoucnost zobrazí ve skleněné kouli je otázka, daleko důležitější je najít cestu a jít vlastní budoucnosti naproti, o co se uskutečněním našeho  projektem snažíme. Cílená kampaň, vysvětlování zaměřené na generaci teenagerů, má jediný skutečný cíl, zaujmout netradiční formou novou generaci mladých lidí o věci veřejné. Zprostit je nezájmu a netečnosti, vtáhnout je do děje prostřednictvím atraktivních technologií. Využít jejich přirozeného zájmu o inteligentní IT technologie, telefony, řídící procesy a ukázat jim, jak důležitou roli hrají a ještě budou hrát v praktickém životě smart city, ve městech budoucnosti. Vysvětlovat jim však také, jak je důležité respektovat přirozené přírodní procesy, ukázat také na důležitost začleňování a dalekosáhlé rozšiřování zelených ploch ve městech.        

 

Město budoucnosti tvoří tři základní okruhy, doprava, technologie a urbanistika, pod kterými se však ukrývá mnoho dalších oborů, které vytvářejí základ kampaně a také celou strukturu výstavy Město budoucnosti Praha 2019. Projekt vzniká s pomocí mnoha odborných partnerů. Otevírá dveře dokořán nejen odborníkům, ale i vizionářům, studentům, zkrátka všem, kdo mají chuť se přidat.

 

Konkrétní podmínky pro účast na výstavě zveřejníme na stránkách na počátku roku 2017, stejně tak i informace pro návštěvníky.  

 

Zdeněk Nesveda – BusPress   

Transport

Technology

Urban Development

Aktuality

Doprava

Technologie

Urbanistika

Partneři

Aktuality

Generální partner

image001

Hlavní partneři

image001